joi, 19 februarie 2009

Scrisoare catre Conu Fanica

Draga Coane Fanica.

De cand te-ai prapadit lucrurile nu s-au schimbat prea mult, sau imbracat doar in alte haine.
Dandanache, caruia i-ai lasat locul de candidatura in partid contra afacerea cu steaguri , stii mata care, aia de la primarie si scoala de fete, nu mai este de mult in miezul actiunii. A devenit presedinte onorific in partid.

Afacerea nu a mai mers nici ea mult, a preluat-o Branzovenescu si i-a schimbat destinatia inlocuind steagurile cu borduri.

Catavencu, tot asa cum il stii, bai nene, mic si cu gura mare si agitat ca un Pepsi. E mare sef la guvern. Cum care pepsi? Oops, am uitat ca mata nu le ai cu din astea moderne, ma intelegi?

Mahalaua lui Caragiale nu mai e, asta daca te vezi cu el si intreaba de ea. Gata, au macelarit-o si pe asta hahalerele. Tac-Pac cartier rezidential, ma intelegi? Cum adica ce-i tot dau cu "ma intelegi " asta? Pai trebuie sa ma adaptez si eu la vremurile astea noi. Ce-s eu de vina ca s-a schimbat limba romana.

Am vazut-o pe Coana Zoe zilele trecute la Ministerul Turismului. Daaaa, e tot asa cum o stii matale, cu pieptul inainte. A zis sa iti trimit salutari si un bilet de tratament la bai. Nu cred ca stie ca-i murit. N-ai anuntat-o?

Mangafaua merge si acuma la Ploiesti. S-a mutat sediul firmei acolo si nu are de ales.

In rest, aceleasi scandaluri, aceleasi intrigi, same shit! Nu iti mai traduc, ca n-are rost.

Cu stima,

Pristanda.

PS: Am uitat sa iti spun ce era mai important. Am ajuns Ministru de Interne.

0 comentarii: