vineri, 6 februarie 2009

Primul blog weekend

Primul weekend.... prima zi de blog. 06.02.2009!!!!

Nu stiu care a fost impulsul initial de a deschide un blog, oricum nu cred ca mai conteaza atata timp cat ma aflu deja aici.

E vineri, urmeaza primul meu weekend de blogger si ma incearca acelasi sentiment cald si plin de emotie ca in prima mea zi de munca. Am aceeasi atitudine ca atunci in fata oglinzii cand imbracata ca la carte imi spuneam cu un aer narcisist : " Sunt angajata!!!" numai ca acuma nu mai am oglinda, si nici hainele nu mai sunt ca la carte. A ramas doar aerul usor narcisist care imi sopteste " Sunt blogger!!! Yes!!! Ta na na na na na ". Daca cu ipostaza de angajat m-am lamurit in scurt timp ca nu e asa o mare realizare, ba cu timpul devine chiar o corvoada, sper ca nu voi avea acelasi sentiment cu ipostaza de blogger.

Ce inseamna sa fi blogger? Sa ai libertatea sa te exprimi , sa spui ceea ce simti, ceea ce gandesti si culmea sa te mai citeasca si altii? Oricum unii te citesc sigur, zi de zi, te si inregistreaza mai nou, ar putea chiar sa isi faca abonament anual, dar importanti sunt ceilalti care au libertatea sa dea click pe blogul tau sa nu.

Daca primilor le raspunzi la telefon " Salut tie si ascultatorilor nostri!" , celorlalti le-as raspunde cu : "Salut! Vrei o cafea? E weekend!"

Povestirile mele de weekend se vor vrea unele cateodata vesele, cateodata cu tema de weekend, dar intotdeauna unele care sa te faca sa revii si weekendul viitor. De ce n-ai reveni? Nu bei cafea?

Ma numesc Mirela, colateral ma mai numesc si Lucia, dar lumea imi spune Mirela iar sotul meu " Sefa!". Lasati-l doar pe el s-o faca ( intre noi fiind vorba imi place cum suna). Deci pentru voi am sa fiu Mirela Lucia.

....Nu mai stiu ce sa scriu pentru prima postare, asa ca va salut pe toti si revin curand cu mai mult curaj.

0 comentarii: