joi, 21 mai 2009

Europarlamentarele la sat

Deunazi discutam cu in vecin despre europarlamentare. Discutia a plecat de la cu totul altceva si anume un kilogram de branza de oaie pe care il doream eu a-l cumpara de la dumnealui.

Eu: - Ce faci bre nea Ioane, mergi luna viitoare la vot?

Ion: - Care vot? Da ce, iar votam? Pai n-am votat odata anul trecut? Iar vrea primarul sa-l votam? Futu-i mama lui, ca a zis ca da terenuri la tineret sa isi faca casa la marginea satului. Au pus cerere si ai mei, dar cica nu mai au terenuri libere.

Eu: - Nu bre nea Ioane, alea au fost alegeri de primar si fie vorba intre noi tot prost ati votat si anul trecut asa ca ce te mai miri, acuma sunt alte voturi, de europarlamentare si vaz ca mata esti cu astia portocalii.

Ion: - Euro..... ce? pai si pe cine votam acuma ca nu zise nimeni nimic?

Eu: - Pai cum cu cine votezi? Mata nu esti cu PDL-ul? sau de ce ti-ai lipit afis pe gard cu ei?

Ion: - Aaaaa, pai n-am eu treaba cu astia, afisul ala l-am luat de la Ghita a lui Stamate . Mi-a dat chiar 5 bucati. I-am zis : Da ma si mie niste hartie din aia ca am o gaura in gard si se vede urat". Am pastrat doar unul, restul mi le-a luat nevasta-mea. A zis ca ii trebuie ei la spalat geamurile ca e hartie din aia buna. Si zici ca trebuie sa votam iar..... pai si stim pe cine?

Eu: - Eu nu stiu, dar lu' matale iti spun aia la primarie atunci, nu-ti fa griji degeaba, mai bine da kilu' ala de branza ca ma tii aici cu banii fluturand in drum a pomana.

Ion: - Aoleu duduie Mirela, ca bine zici. Floricooooo, adu un kil de branza aici la gard pentru duduia Mirela.dar adu din ala bun , stii tu de unde, nu din ala pentru piata. Dar dumneavoastra nu candidati?

Eu: - Lasa nea Ioane, ca iti explic alta data cum sta treaba, doar mai am nevoie de branza si apoi ce-om mai avea de vorbit peste gard daca epuizam totul acum, nu?

1 comentarii:

Bogdan G. spunea...

Genial !!!

Rad de 10 minute incontinuu, pe bune. Pai vreau si io "hartie din aia buna" sa-mi sterg diverse prin casa. Ca de cand s-a inventat hartia, cel mai bun lucru la care se poate folosi este stersul.....