joi, 21 mai 2009

Cum se scarpina un orasean in cap, la tara

Asa cum am tot scris de 2 ani incoace pe jurnalul casei mele, sunt o oraseanca sadea mutata la tara. Am trait la oras, nu am avut bunici la tara, asa ca tangenta mea cu mediul rural a fost sporadica.
Viata la tara, de cand ne-am construit casa nu conteneste sa fie pentru mine un mister si o inepuizabila sursa de surprize.
Nevand tentatii moderne ale orasului, atentia ta este indreptata catre detalii ce nu ti-ai imaginat vreodata ca vei avea timpul si rabdarea sa le observi.

De exemplu este fascinant de observat cum isi invata o pisica puiul sa vaneze, sau cum il cheama la masa dupa ce ea insasi a vanat ceva si cum puiul de oriunde este el ii intelege miorlaitul aparte si se indreapta mai mult taras spre mama pentru a se infrupta cu bunatatile aduse.

Vreau acum sa va relatez o istorioara hazlie intamplata in primavara asta si pe care am povestit-o la momentul respectiv pe jurnalul casei, dar tin sa o memorez si aici
Din seria " Diverse" ale jurnalului de casa

De cateva zile, ansamblul folcloric " Sunete de belciugate" are un nou membru. Jur ca nu am dat anunt de selectie, insa s-a prezentat direct, cu tupeu , fara CV si si-a impus punctul de vedere cu forta.

Este vorba de un arici, care nu stiu cum a ajuns, dar cert este ca s-a indragostit de noi si de restul membrilor ansamblului si acum nu mai vrea sa plece nici neam. Pentru ca bugetul alocat retributiilor este si el in criza, au urmat inevitabil proteste de strada!

Sasha a latrat in secvente de cate 2-3 minute dar nu a reusit sa se faca ascultat pentru care motiv a trecut la represalii incercand sa alunge noul intrus cu o bata ( mai exact un bat de dimensiuni medii )

Nero - in calitate de lider de sindicat, a fost mult mai nervos si mai vehement in discutiile purtate cu noul venit, la un moment dat starea de nervozitate a lui a crescut la limite alamante, gura fiindu-i plina de spume, tonul discutiei urcand vertiginos. Cu toate acestea, opozantul , scolit probabil la Beijing, l-a tratat linistit cu " fundul"!!!!

Rahan, motanul nostru negru, in calitate de felina smechera, s-a gandit ca ar fi bine sa se dea cu noul venit, poate maine poimaine acesta va deveni lider in batatura si atunci va avea si el de castigat, dar incercand sa se alinte a realizat pe propria piele ca noului personaj nu-i plac lingaii si pupatorii in fund asa ca a sters-o rapid din peisaj lasand apele sa se linisteasca un pic si totul sa fie dat uitarii.

In incheiere, am vrut n-am vrut, ne-am ales si cu un arici. Asta ce o mai manca ?.

I-am propus sotului meu, ca in loc sa ne preocupam de casa, ar trebui sa ne apucam sa construim o Arca, pentru ca vad ca animalele incep sa se adune si poate maine poimaine vedem cum lacul se umfla si da navala peste noi smile.gif

raspunsul a fost unul categoric: O sa construim cand o sa-ti creasca tie barba smile.gif. "
"

1 comentarii:

Bogdan G. spunea...

http://www.essortment.com/all/hedgehogpet_rjxh.htm

Uite un link despre cum se poate avea grija de un arici.

Apropo, cum il cheama ?