joi, 12 februarie 2009

Odisea pasapoartelor biometrice

Iata ca am ajuns s-o traim si pe asta. Si-a bagat dracul coada in pasapoartele noastre si mai ales in codul cip, adica direct la inima.

Si cand imi spunea deunazi cineva ca cipurile astea " sunt date dracului" , am crezut ca e o gluma e si nicidecum ca e pura realitate.

Sa inteleg ca pana la urma vom fi stigmati cu totii. Fiecare va fi purtator de numar 666 - Anticrist. Anticristul Costica de la 2, Anticrista Maricica de la 7 de pe spate...si tot asa. Conditia noastra de simpli muritori a fost data peste cap.

O problema serioasa o au pana si combatantii. Se trezesc deodata ca numarul celor posesori de 666 a depasit limitele maxime admise iar ei nu au intariri.
Dintr-odata selectionerul nationalei nu mai este singur, plaja lui de selectie este de acum foarte larga. Persoane "dracoase' se vor gasi de acum peste tot.

Pana si limbajul si chiar injuraturile vor trebuie sa fie modificate. Cum as mai putea sa il trimit eu pe sefu' " dracului" cand el este deja acolo? Are pasaport chiar de servici, cu alte cuvinte de doua ori 666.


Toata istoria asta are si parti bune. Vom insela si vom fi mai putin inselati. Sotul/sotia nu isi mai permite sa plece cu amanta/amantul peste hotare oricum. Are cip!!!! Stim unde se afla, partea si mai buna e ca are si celalalt cip si aflam rapid si cine e.

Colegii nu se mai intorc din vacanta de la tara spunand ca au prins un bronz de Honolulu. Le poti raspunde rapid: " Ahaaa.... si marmota invelea ciocolata!!! trezeste-te !! Tu n-ai parasit incinta, nu s-a activat cipul!"

si exemple pot fi multe..

Important este cine si de ce ne vor biometricizati. Ne transformam intr-o planeta a maimutelor?

E cazul oare sa-mi fac griji si sa izolez mai bine cusca cainilor daca tot voi ajunge sa locuiesc in ea si Nero in patul meu uitandu-se la Human Planet?

0 comentarii: