joi, 11 iunie 2009

Astazi e ziua mea

Somnul placut de dimineata mi-a fost curmat brusc de sunetul telefonului care zbarnia langa pat. Am intins lenesa mana si am raspuns. De la capatul celalalt al firului se auzi vocea cunoscuta a mamei: " La Multi Ani copilu' " . Am zambit , am multumit si m-am simtit atat de bucuroasa si fericita de parca era Duminica iar eu aveam biletul castigator la 6 din 49. Lenevind cateva minute in pat gandindu-ma la ce as fi putut face eu cu banii aia castigati, am simtit doua rasuflari reci langa obraz si inevitabil doua limbi umede s-au lipit de fata mea. Erau Sasha si Nero, bucurosi si dand din coada. La o astfel de ora matinala motivele lor de bucurie sunt cat se poate de simple: ori e rost de joaca, ori e rost de mancare. Dupa cum se poarta stapana, in dimineata asta cu siguranta e rost de joaca.

Sotul meu, de dupa usa bucatariei incerca, ca in reclama tv, sa imi trimita cativa aburi de cafea proaspat turnata in cesti si in stilul de altfel caracteristic ( mai exact stangaci) mi-a transmis un La Multi Ani terminand spunand: "In dimineata asta, cam asta e tot ce primesti de la mine. Desi nu-mi face placere sa spun, dar .... e cam tarziu si intarziem la munca. Bauta , pupaturile si sexul au programare pentru diseara."

Am bufnit in ras , m-am ridicat in mjlocul patului si am urlat cat ma tineau plamanii : " Am 34 ani!!!!!!!!. Uraaaaaaaaaaaaaa ".


Iata o varsta la care nu stii cum sa reactionezi. Nu esti nici tanar, nu esti nici trecut de 40, esti exact cum e mai bine. O varsta la care inca totul e posibil, la care visurile inca mai pot fi realizate si la care inca zambetul poate fi trecut ca fiind unul strengaresc.

Azi e ziua mea si ma iubesc pe mine de ziua mea.

1 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

La multi aaani! Dumnezeu sa te binecuvanteze in toate!