marți, 18 iunie 2013

Nu am mai scris de mult in blogul personal. Este a doua oara cand intrerup si revin . Sper sa fie si ultima.

Updates:

1. Sunt mult diferita ca persoana decat eram acum 2 ani. Viata si provocarile mi-au dat si satisfactii si tristeti. Cu toate astea am evoluat spre ceea ce sunt acum si nu pot decat sa ma bucur de omul care am devenit
2. Nu am terminat lucrarile la casa, dar gradina s-a schimbat mult in bine iar prietenii mei drago Sasha si Nero au crescut si ei. Spre deosebire de mine, ei nu s-au maturizat. Tot numai joaca au in cap....prilej pentru mine sa zambesc mereu in preajma lor
3. Am inceput din 2010 un proiect indraznet legat de amenajari, design interior, casa si gradina, alaturi de cativa prieteni. O parte dintre ei s-au retras pe drum. In toamna lui 2011 am fost nevoita , pentru a putea duce visul mai departe, sa ma apuc serios de studiat webdesignul, softurile si aplicatiile care exista, customizarea lor, etc... am reusit sa imi sterg siteul cu tot cu informatiile din el de 2 ori. Am invatat foarte multe, privind acum in spate, nu credeam la acel moment ca voi ajunge acum sa stiu tot ce stiu. De.... nevoia te invata si iti da un sut inainte
4. Am lansat la finele lui Mai , portalul Hgabc - Portal DIY si design interior
este o provocare pe care mi-o asum cu drag si ii doresc o cale lunga si plina de succes
5. Am lasat la final o mare provocare si anume iubirea. Iubesc si ma simt foarte bine cu acest sentiment in suflet.

Semnat,
Mirela
   

0 comentarii: