luni, 19 iulie 2010

hai cu rosiile, hai cu porumbul
















incep sa se parguiasca rosiile. Ieri a dat o vijelie in ele cu putina piatra de nu stiu daca o sa ma apuc sa le vad coapte pe toate.










noroc ca am facut poze , ca la vedete, inainte de a-si da obstescul sfarsit. Poate postmortem au si ele mai multa valoare.










Ardeii mov cresc semeti, frumosi. Ia de aici sa va fac in ciuda .










Porumbul a polenizat si uite ca aparura si maciuliile cu par de rocker rosu visiniu lasat in bataia vantului, mai nou a furtunii. Sper sa nu ii culce si pe astia. Macar de un stiulete sa ma bucur si eu.










ceapa de tuns, a ajuns in faza de coafura. cred ca zilele astea o fac pankista.










Cu castravetii nu reusesc sa fac poze deoarece coproprietarul casei ii descanta cu gura zilnic, pe care cum il prinde mai durduliu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoase rosiile.
Eu am mancat ceva porumb, dar tot mai vreau.

ba_laura spunea...

ma fascineaza ardeiul mov.
ce gust are?

Anonim spunea...

Mirela, imi place foarte mult blogul tau. Imi pare rau sa aud ca ai avut parte de piatra stiu cat este de devastatoare de anul trecut cand mi-a distrus o buna parte din munca. Ai o minunatie de gradina! Anul asta nu am pus porumb dar ma bucur sa vad ca al tau arata asa bine. Mult succes si spor la treaba.

Mirela Lucia spunea...

Ardeiul mov nu stiu ce gust are. Stiu doar ca e iute. Inca nu e crescut suficient.

Am stropit rosiile pentru mana si am recuperat o parte. Acum se parguiesc ca fetele mari :)

Adinuca spunea...

Chiar ca arata intr-un mare fel ardeii mov. La mine nu s-a prins nici macar unul, dar poate la anu' pastrezi seminte.